April 15, 2010

Sa jag att jag skulle tvätta igår?
jag orkar inte.
Jag satt och solade på balkongen istället, och när det blev kallt där gick jag in och fastnade framför datorn.


Jag kollade på aschberg, avsnittet där Foki & Katrin Zytrmierska(!) gästade. 

1) Jag blev jätte förvånad över att Foki var så nervös och inte vågade prata och bara mumlade typ aa, eeh. vaa... vet inte om hon aldrig kollat på Porr (se programmet så fattar ni) eller om hon bara spelade oskyldig haha.. 

2) Ingen fattade vad katrin ville komma fram till, alla klagar på att hon inte visste vad dom pratade om och tog sig själv som exempel hela tiden, men som hon sa; Hon är där som gäst för en anledning och klart hon därför pratar om sig själv och sin blogg !?" eller hur?  Plus att hon sa flertal gånger att hon inte ALLS är insatt i det dom pratar om utan kan därför bara uttala sig utifrån hennes egna erfarenheter och perspektiv.

3) Som sagt, ingen fattade vad katrin menade, självklart så tycker hon att dom här människorna i Bjästa är lika funtade i huvudet som alla andra tycker, men det hon menade var att vare sig man är 14år eller om man är 30år och dricker sig full och tar kort på sig själv i underkläder och sen mår dåligt för att kortet expempelvis cirkulerar runt på skolan eller på internet. Ingen menar på att hon får skylla sig själv i den bemärkelsen att det är okej, men det hon menar, som jag håller med henne om, det är att hon, (jag citerar) "får liksom ta det " . Kunde inte sagt det bättre själv.

Jag vet en tjej som höll på sådär, hon mådde skitdåligt, och hon tog ganska vågade bilder på sig själv, nykter, och så la hon ut dom på typ playahead eller vad det nu var, och när någon i skolan eller utanför skolan kommenterade bilden på ett negativt sätt blev hon jätte ledsen och kanske gick hem och skar sig, vem vet. Ingen har rätt att kommenterna eller vara elak, men lägger hon ut den bilden, (klart hon räknade med positiv respons), men lägger hon ut bilden frivilligt, måste hon ju kunna ta kritik. punkt slut.

4)  Robert Aschberg är inte riktigt klok.

Vad tycker du ? pls tell me. haha

Stor puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback