Vecka14

Nej jag är inte gravid.
Men år 2010 är inne på sin 14:onde vecka.


Ikväll blir det bio!

Jag vann ju som sagt för ett tagsen biljetter till Flickan från ovan.
så jag bjöd med mig syster på den men mamma och mormor ska också följa med, så det blir vi 4. Myysigt! <3

Efter det ska jag hem o kolla på den osynlige, kommer du ihåg den filmen? Med Gustav skarsgård & Tuva Novoty ? Bäst är den iaf och Mehdi har inte sett den så jag har laddat ner den :D  göttttttttt

Så blir det självklart tacopaj, med riktig pajbotten:) Som Jag lärde mig i förrgår när jag var hemma hos Lovisa & hon lärde mig hur man gör.. erkänner att hennes var något godare än min men det var första gången OKEJ!? övning ger färdighet.

TJINGTJONG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback