10-02-02

Hello!
Nästan så man inte har skrivlust längre, händer inte så mycket så det finns inte så mycket att skriva.

Var ju på Sherlock Holmes på bio med Mehdi, den var helt OK faktiskt. Hade nog inte betalat för att se den men gratis så var det helt okej. Men han är ju sexig Jude Law, så något har man att titta på iaf :D hehe

Men den roligaste är att jag har vunnit 2biljetter till :D:D Till "flickan från ovan", fick hem dom igår, har bjudit med syrran på den, men tycker det är konstigt att dom kommer såhär tidigt för det är inte premiär förräns om 58dagar, alltså 2april... Men men, bara att stå ut.. fick boken också så kanske ska läsa den..

Jag skulle förklara på jobbet vilken film det var och jag sa liksom att den boken är så jäääävla bra!!! Men så visste jag inte så mkt, så tillslut kom det fram att jag inte läst hela boken men det jag har läst är iaf jävligt bra :D hahah typiskt mig!!

I Fredags var jag i Ulricehamn. Åkte skidor med mehdi, hans 2 bröder och hans brors tjej. det var sjutk roligt. jag sög och kunde inte åka så bra men det var iaf roligt!! Men blir jävligt nervös nu inför fjällen i April... Hur ska jag kunna åka Snowboard? Aja, har ju en vecka på mig att lära mig.. Det ska nog gå bra utan några brutna ben eller armar :D Fast det hade vart rätt skoj... åka snowboard! utan armar utan ben hahaha nej ush


Ajja, inte mkt har hänt annars.. Livet leker och jag med det!  :D Njuter och mår bra !

Men ska börja skriva mer! När jag köpt mig en digitalkamera ska jag skriva och bilda. :D woho.


TJINGELIIING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback