18e Februari 2010

Jag är verkligen sjukt rastlös.
Asså inte just nu men rent allmänt.

Får nästan lite ångest ibland, typ som idag!
När jag är hemma vid 5, vad ska jag göra då?
Spela Tv-spel? (ensam)
Kolla på TV? (ensam)
Städa? (tråkigt)
promenera? (tråkigt ensams och orkar inte)

Okej, jag får nog skylla mig själv men allvarligt talat! Nu får jag skärpa te mig.
Jag var ju hemma sjuk igår, skulle och borde varit hemma idag också.
Men det är ju så otroligt tråkigt!! Finns inget att göra och tiden gå så sakta.
Ska jag sitta där hemma bara då helt själv ? Nej tack.

Därför jag vill ha en hobby... men orkar inte ta tag i det heller.

haha. nej jag får skylla mig själv bara för jag är så slapp.
men en promis ska jag nog kunna göra ikväll!
Sen är det fredag och helg.
Ska slappa slappa slappa:) Skönt!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback