19e Februari 2010

God morgon ♥

Idag är det äntligen Fredag! Änsålänge är det bowling som står högst upp på plan-listan för ikväll. Men först ska vi hämta Carros nya soffa :)


igår lagade jag mat, det  blev fläskfile i pepparsås med ris till :) Mycket gott! och till "efterätt" blev det morötter med dipp. Helt otroligt gott.


När jag hade handlat så åkte jag i hissen med ett äldre par som bor ovanför mig, dom är lite sådär snobbiga och typ lite rädda för mehdi haha för en gång i somras typ, sa mehdi till mig " tror du jag kan hoppa över bänken?" (det är alltså bänkar på torget, och om han frågar liknade såna saker och jag säger nej så måste han ju såklart bevisa att han kan, och ibland säger jag nej fast jag vet att han kan bara för att liksom, och det gjorde jag denna gången)


Så han tar sats och springer och hoppar! Landar precis framför detta paret som är somsagt lite snobbiga och dom blir ju såklart chockade när han kommer flygandes haha! :)


Men iaf, detta paret åkte jag i hissen med, och gubben kollar ner i min påse, där det är morötter högst upp och coca cola och fanta sticker upp.. så säger han " höhö har du inhandlat helgens slödricka? höhö"


Jag: öö asså njae aa hihi jag har iaf handlat morötter och dipp istället för chips :) hehe....


*tyst pinsam stämning*


sen är jag inte mognare än så att varje gång jag ser dom kan jag inte hålla mig för skratt, inte mehdi heller. Så det slutar alltid med att man står i hissen med dom (som är otroligt långsam och tar dubbelt så lång tid som en vanlig hiss) och anstränger sig för att inte brista ut i ett as garv, ni vet sånt där skratt som inte går att hejda och när man verkligen inte får skratta så kan man inte sluta! haha ush, jobbigt....Undra hur gammal dom tror att jag är :b


Iaf, sedan kollade vi på rogue assignement eller vad den heter och sedan på Gudfadern 2 ! Mycket mys och en trevlig kväll.


PUSS PUSS PUSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback