23e februari 2010

Hallå ! :)

Vilken mysdag det var igår! Riktigt mös i min ensamhet!
Spelade TV-spel, lyssnade på hög musik, bara va och gjorde absolut ingen nytta över huvudtaget! ;)

Låten som spelas mest just nu är en favorit i repris Paramore - Misery buissness Helt underbar ♥
Speciellt den aukustiska versionen som dock inte finns på spotify :(

Senare kom mehdi och hans bror hem och lagade mat!
Det blev Fläskkotlett, ris och grönpepparsås! var helt himmelskt gott och fick även en portion att ha med mig till jobbet, men det får bli imorgon för idag ska jag äta fläskkotlett med pommes frites och aioli.. konstigt blanding, i know, men det är vad som bjuds på retaurangen här på jobbet och jag har väntat nu ett tag efter att få smaka och se vad det är! hehe

Började kolla på den filmen Australia igår, har haft den hemma ett tag men har liksom inte kollat på den ännu men änsålänge är den helt okej. lite hemsk... Somnade rätt fort igår så hann inte se mer än första halvtimmen typ.. så ska fortsätta kolla på den ikväll :) Längtar typ.

hejdå hejdå hejdå   

 


Kommentarer
Postat av: Malin

http://open.spotify.com/track/3CFIo5d0MJM4xergOijeYD



Där har du den :D

2010-02-23 @ 20:47:26
URL: http://malinmickaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback