3e februari 2010

Hej

Det är verkligen skönt väder ute, inte alls för kallt :D Det är typ härligt att gå till jobbet på morgonen.. ööh!? Ne, kanske inte, men det funkar iochmed att det är så skönt väder.

Solade igår igen.
Tänkte testa mig på ett sånt där stå-solarium... skulle jag inte gjort. då jag står upp kommer det ju åt såna ställen som inte brukar solas på, och hujeda mig vad jag har bränt mig.. är lite sådär rödbrun liksom men det svider och är helt stelt. asså STENHÅRT! ush va jobbigt. Smörjde in mig som en idiot imorse... Känns lite bättre efter det iaf.

Men det braiga är att om 1 eller 2 dagar kommer det ha lagt sig och då blir det BRUNT! ååh komemr bli så fin:D:D
Perfekt till helgen :D Inte för att jag har några planer men något skojsigt ska jag nog hitta på! :D Hört rykten om ulricehamn på Fredag igen, men jag har faktiskt inte råd att åka dit. Sparar hellre dom pengarna..

Just det, igår när jag solade, så var det ju bara 10min och M solade i 20min så medans jag väntade gick jag in på pizzerian som ligger brevid och spelade lite jack vegas.. La i 30kr och gick därifrån med 300:- ;D Wohooo!! 
Det gjorde verkligen min dag! Var hur glad och stolt som helst! :D hihi

Idag ska jag iaf bara hem och lägga mig, slappa och läsa min bok! 
Har ju dom 3 första Twilight på pocket och dom står så fint i min bokhylla, och jag har väntat hur länge som helst nu på 4:an i pocket men den kommer inte ut förräns i Juni så jag fick vika mig, och köpa den inbundna ändå! 
Så nu håller jag på med den och jag var fast redan vid första meningen!! Älskar den.. 
Så det ska jag göra ikväll, läsa läsa läsa!

Massa Pussar och kramar 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback