5e Februari 2010

God morgon!

Hade en fin kväll igår med mina vänner och syster kom också ♥ Vi åt våfflor och pratade, kan bara meddela att jag gjorde största delen av våfflorna (läs: allt) :P Men det är ni värda!

När alla hade gått var jag så sjukt trött, jag och mehdi körde hem syrran och när jag kom tillbaka hem la jag mig direkt i sängen, läste ett par sidor, och sedan somnade jag innan jag ens han blinka! Skönt..

Och ännu skönare att vakna upp och upptäcka att det är Fredag! Vad händer ikväll liksom? Ska se om Rebecka ev. Emilia vill hitta på något roligt! Något som inte kostar så mycket pengar för det har jag inte överflöd av liksom, ha ha ha. :(


Vill ha min kamera nuuuuuuuuu!
Vill ha mitt nya påslakan nuuuuuuuuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback