7e Februari 2010

Hej kära söndag ;D

Söndagar brukar oftast vara skit men denna söndagen har varit mys.
Har ätit mat, läst min bok som fortfarande är lika bra och jag får mer och mer ångest varje gång jag lägger ner den, dels för att jag vill veta vad som händer härnäst och dels för att jag inte vill att den ska ta slut :I

Sitter här i soffan och degar med min baby och strax kommer någon och kollar på bilen.
Hoppas den äntligen blir såld snart!


Fredagen var verkligen jätte bra:D
Vi satt här och drack jag och Rebecka och jag blev ganska full i gasen redan då.. :)
Men ville verkligen åka in till stan.

På vägen in mötte vi Mehdi och Amin, men Amin åkte hem så jag becka och mehdi gick efter mycket om och men till Valand. Det var ganska tomt på folk men vi dansade och hade roligt iaf !! :) Tillslut tog vi taxi hem och jag somnade på direkten...
Mådde precis som jag förtjänade dagen efter men det var det värt ♥


Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback