Alla hjärtans dag

Hello again!

Snart är det alla hjärtans dag.
2 veckor typ, eller inte nästa helg men nästa igen, Söndag!

Förra alla hjärtans dag var nog den värsta alla hjärtans dag någonsin!
har aldrig firat det riktigt så, har liksom inte brytt mig om det direkt men förra året var katastrof.

Det var den dagen jag och min pojkvän gjorde slut. Ush! Vilken tajming va? haha

Men jag hade en riktigt rolig kväll i alla fall! Kan bero på roliga människor! :D Först ville jag inte ens gå ut, jag satt hemma med carro<3 och lyssnade på deppig kärleksmusik och var så jävla förbannad att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Jag sa återigen att jag kommer itne vara något roligt sällskap så bättre att hon åker iväg själv! Men tillslut fick hon med mig och glad är jag för det! Vi åkte till majorna, till flame, mötte upp camilla och vi hade verkligen as roligt. Vi drack som aldrig förr, sjöng kareoke, dansade, pratade och dom fick mig verkligen på bra humör! Tack så mycket tjejer :D hihi

Men sen kände jag att det var dags att åka hem, klockan var mycket och jag mådde inte alls bra!
Så jag tog vagnen.. mådde illa, måste spy! Yes, brunnsparken! hoppade av satte mig på en bänk snabbt, spydde en skvätt! ( det var redan någon som hade spytt där så jag spydde på samma ställe för att folk inte skulle fatta att det var jag) men när jag kollade upp var det massa folk och jag var inte alls i brunnsparken utan på järntorget! HELVETE! jag reste mig snabbt som attans och började vandra.. jag gick och gick och gick.. kom tillslut till grönsakstorget, satte mig där och fan det gick ingen spårvagn. ingen buss. helvete.. jag vet inte hur länge jag satt där men tillslut kom 16bussen och jag åkte hem till mamma och sov där. Dom skrattade åt mig när jag kom hem. JA DOM VAR VAKNA! KLOCKAN VAR JU BARA HALV 1! HAHAHAH jag trodde klockan var hur mkt som helst!!

Iaf sen vaknade jag till frukost och massa mys!

Sen tog det väl ett par dagar bara innan jag fick tillbaka min älskling och allt blev bättre än någonsin! <3<3<3

Så denna hjärtiga dagen vill jag ska bli perfekt! :D Wihoo.

Pussar och kramar allesammans


Kommentarer
Postat av: Camillaaa

Ååå, just det! Det va den gången! Va de alla hjärtans dag? Fan va sorgligt.. HAHA! Denna hoppas jag blir mycket mycket romantisk för dej å Mr. Mehdi!

2010-02-03 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback