Blir så trött..

Jag är så sjukt trött på alla tjat om vikt och hur man ser ut.
det har gått så långt över gränsen nu att jag har bara lust att skrika!

Vem fan bryr sig?
Jag skiter i vilket, tjock, smal, mellan, whatever.. 
Bara för att jag har GOSIG mage så finns det inte en enda människa som ska komma och kommentera eller ens lägga sin näsa i blöt om hur jag ser ut. Jag gör som jag vill, äter vad jag vill och jag tycker det är tråkigt att träna därför gör jag det inte!!

Det gäller alla, tjejer som killar spelar ingen roll.
Vill man slippa behöva tänka på vad man äter, måste man träna osv. Vill man inte så gör man det bara inte!!

Det skadar absolut inte att träna, men inte för den sakens skull utan i såfall för att man mår bättre och blir piggare om man tränar, så är det! Men att tvinga sig själv till gymmet och inte äta mer än ett äpple eller en måltidsersättning om dagen är fan inte bra. Inte för hälsan och man blir definitivt inte piggare!

Så det jag vill säga är att gör som jag!
Var nöjd med dig själv och slå in pannbenet på den som vågar säga något annat!
 


Kommentarer
Postat av: Camillaaa

Åå du gullig! Tack! Det är inte väktare jag ska bli! :D Polispresident! :P Nä, det är inte så att vissa hackar på det på de sättet. Utan mer att många alltid har massa invändingar, som jag alltid ber dom hålla för sej själv. Det har varit så med vissa jag sagt det till "du är inte tillräckligt tuff" "Du har för trasig kropp" "du borde tänka på det" "du måste jobba upp å få ordning på ditt liv mer" Men jag kan faktiskt inte förstå alla dom sakerna... jag måste starta mitt liv för att kunna få självfortroende och framför allt ha något jag är taggad inför.. vafan ska ja vänta på? :S Kraaaaaaaam!

2010-02-17 @ 01:01:38
Postat av: Camillaa

OMG har något sagt att du har mage? Hahahahaa, jag dör, förlåt, men orka.

2010-02-17 @ 13:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback