Converse

För oss som inte har så mycket pengar över varje månad eller som lägger pengar på annat skit istället för det som man verkligen verkligen vill och behöver ha ! får spara. 


Så nu ska jag spara pengar så jag kan köpa mig ett par ljusrosa converse :D


 

Eller ett par av dessa.. antagligen dom svarta! Det var ju ett par såna här liknande (billigare) jag köpte som inte passade men dessa är nog snyggare och lite mer hållbara.. eller så sparar jag dubbelt sålänge så kan jag köpa båda? eller så fjäskar jag för min kära pojkvän att han kan sponsra mig hihihi :D ♥

 

Jämför dom ovan med dessa nedan.. dom nedan är från H&M. Hade ett par såna svarta men sålde dom till carro :) hihihi



Perfekta skorna för vår/sommar/höst
Jag har ett par låga vita converse men jag gillar dom inte så mkt.
Dom är lite förstora och känns klumpiga plus att dom är inte så vita längre :( haha





PUSS PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan tvätta dom med blekmedel så blir de vita igen och kanske lite mindre:)

2010-02-24 @ 15:25:21
Postat av: Malin

Hehe självklart :D va shoppa du på h&m då? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback