Godmorgon iaf ! ♥

Igår när jag kom hem hade min älskling lagat middag till mig! Bäst!!
Sedan lämnade vi tillbaka en film, min stora grekiska semester! den var la sådär måste jag erkänna. Det var liksom samma miljö och samma människor hela tiden och man visste ju redan innan man kollat på filmen, och bara hade läst baksidan vad som skulle hända och vem hon skulle bli kär i. så, a . en sådär-film!

Ikväll ska vi hem till mamma efter jobbet och äta lite middag! Blir gott. ska se om jag kan ta med mig en potion till imorgon:D hihi
Jag packade på mig en matlåda igår kväll som jag skulle ha med mig idag men jag glömde den! fan.
Fast det är pannkakor idag så det gör inte så mycket haha

och ush fy snor och blä!
Jag börjar bli sjuk.
Jag är förskyld som tusan och har massa jobbig huvudverk.
Pallar inte! :(


tyck synd tyck synd tyck synd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback