: )

Just det, vilket meck.
Igår!

Jag har ju den svarta spegelbyrån hemma i sovrummet (hade) och en bokhylla i hallen men jag skulle byta plats på dom och det var verkligen inte det lättaste!!

Jag tog ut själva lådorna och fick ut byrån till hallen ganska lätt, men bokhyllan var desto svårare! den var nästan 1meter för hög för att komma in under dörrkarmen så jag fick liksom luta den på högkant och dra in den!
Den vägde sjukt mycket och jag var aldeles svettig!! Men jag klarade det!! Helt själv och jag är såååå nöjd!

Och sen när jag skulle ut med själva lådorna så fastnade jag mellan dörren och lådan haha! Typiskt mig men jag drog mig igenom och jag gjorde inte samma misstag med resten av lådorna!

Nu är det hur fint som helst och är mer än nöjd! :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback