Fettis-dagen

Fettis dagen it is :D

Har redan smällt i mig en semla, men det skulle jag inte gjort för nu är jag så mätt att semlan ligger uppe i halsen typ. ush!.. ( men det var värt varenda tugga för fyf. va gott det var ;P )


Vill i alla fall tacka min mamma som har varit så snäll och tvättat åt mig i helgen ♥ Guld värt, och du ska veta att det ligger ihop vikt i garderoben / byrålådorna! :) :)


Idag ska iallefall pappa följa med mig hem efter jobbet och hjälpa mig sätta upp 2 hyllor och koppla in mina lysrör som är bakom den stora bokhyllan samt koppla in taklampan! Gött att äntligen få det färdigt!! ;)


Idag kommer tjejerna hem så ska vi kolla på cabarén från 9:an! Fyffan va roligt hihihi


Puss och kram hela dan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback