Friday night lights

Hallå :)

Gårdagen var riktigt trevlig.
Jag Mehdi, Abbe & Sarah var och bowlade,spelade biljard osv.
Var jätte roligt faktiskt.

Under kvällen dog min kamera men ett par bilder fick jag iaf :)
Mer bilder får sarah skicka eftersom att mina bilder bara består av tidsfördriv när vi fick vänta hundra år på både taxi till bowlingen och sedan när vi skulle där ifrån..

Men idag har jag faktiskt varit uppe tidigt, har handlat och håller nu på att baka bröd.. JA, BAKA BRÖD! har faktiskt aldrig gjort det innan och fick helt plötsligt igår för mig att göra det. Så jag fick recept och lite tips och trix av jobbet. så får se hur det ¨går.. just nu jäser det! :)

Bilder från igår.



haha jag trodde att det var fler bilder, men alla var typ likadana..
får vänta på resten av korten istället, där man ser att vi verkligen bowlade :P

Kommentarer
Postat av: C

åå där e mitt linne ju! Saknar de ;)

2010-02-28 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback