I can do what she can do, so much better ;)

Hallå going(ar)

Efter en lång jobbdag och 3 timmars konstant läsande har jag nu dushat och lagt inpackning i håret!
Inväntar extra krafter för att göra mig ordning helt klar och korka upp! :)

Blir en utång ikväll full av dans och ja... dansa var det ja! Är otroligt taggad och lyssnar på partymusik för att få upp nivån lite!

Ikväll blir det jag och Rebecka som slår klackarna i taket!!!

Men det var efter mycket om och men.
Tvekade och tänkte om x2 tills Rebecka var snäll och handlade på systemet till mig och kom hit och lämnade det ♥
Guld värt, för hade aldrig pallat annars!

Men ju mer jag sitter ju mindre kraft får jag så nu blir det snabbkaffe och planera om vi ska börja här eller hos henne!!

Ses i vimlet!

pussssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback