INFÖR MF del2

Jag som hade så höga förväntningar inför Melodifestivalen på Lördag men så läser jag nöjesbloggen på gp.
vafan?


Fast det kanske är lika bra, att jag inte har så höga förväntningar för då blir jag kanske överraskad?
Ska bara hitta någon att kolla med! :( Ingen som vill fan. haha. vad är detta egentligen? Den ena har en annan ursäkt än den andra.

Jenny på jobbet har dock erbjudit sig att ställa upp! :) Men får se hur det blir...

Men det verkar som att Nummer 13, Manboy med Fredrik Kempe, inte kommer gå speciellt långt.. fast det är om man ska lyssna på någon som inte gillar "andra generationen".

Jag tror fortfarande på Kempe!!! Kämpa på! hihi(smygfniss)


EDIT: VAFAN. jag fattar inte vad som händer.
Jag trodde att det var fredrik kempe som skulle sjunga manboy.
Men det är ju nykomlingen erik saade.
Märks att jag inte egentligen tycker om melodifestivalen. jag inbillar mig och tvingar mig själv.
Men ärligt så mår jag mycket bättre av det.
Något att engagera sig i liksom som inte handlar om mig själv! :) jippihoooooookajejjj ♥


Men jag har ändå ändrat mig. Numera hejjar jag på Salem al fakir! Crucifies Barbara, Johannes Bah Kuhnke, Noll
Disciplin och Sibel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback