Jag har blivit en sån bionörd :D and i like

Det är så mysigt att gå på bio! Äta snacks och dricka sig kissinödig på en STOR fanta!! mmmm!!! :P
Ibland dåliga filmer men ibland är dom riktigt bra.
(och jag tror jag är den enda som somnade under Batman :P )

Mina biofavoriter är:


1. Avatar!
Måste ses på bio annars kan de lika gärna vá, helst 3D också.


2. Twilight (allihop)
Det blir liksom lite mer känsla då än om man sitter hemma framför tvn med lampan tänd ungefär.


3. Sex and the city - The Movie
Har dock sett den 1miljon gånger hemma, men känslan att se den på bio är obeskrivlig!


4. SAW!!
(alla filmerna) Hemma tröttnar man, på bio älskar man dom!


Vad tycker ni?

kram kram kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback