Jamen visst är det :)♥

haha jag hatar att komma på rubriker :)

Iaf, here comes lite bilder på min fina lägenhet! Älskar den!! ♥



Visst är det fint/mysigt?
För er som har vart här, visst är det skillnad från hur det såg ut innan? haha.

Iaf, sitter i väntat på att åka hem till lilla carro på inflyttningsfest!
Är helt färdig, typ, så ska la börja dricka strax, men får ta de lugnt nu när jag inte druckit på ett tag, visst vettu har varit nykter ett tag!! Men ikväll smäller det, men som sagt får ta det lite lugnt hihi ♥

Visst är det skönt att vara nykter och det är faktiskt ganska roligt att se andra fulla och sitta och undra om man själv beter sig lika dant när man dricker? Men igår var änna droppen, alla var a pain in the ass och det var inte alls roligt.. så det är nog sista gången jag är ensam nykter! Vem är på ? haha

Men jag ska ju inte sluta helt utan har bara tagit en paus nu för det har blivit så mycket på senaste och jag orkar inte vara bakfull. men imon ska jag ligga på soffan så mycket jag kan för att mamma kommmer förbi imorgon på lite fika :) ♥ mys.

Sen är det åter jobb igen, veckorna går så jävla snabbt, och livet likaså, speciellt jämfört när man var liten.. men jag har liksom fått svar på varför det är så.. För att nu är man mer medveten som årstider osv, typ åå snart är det sommar och vad ska jag hitta på då? planerar resor o grejjer, och man väntar på saker som händer om flera veckor typ lediga dagar, helgdagar som julafton,nyår,påsk, midsommar etc. Och när man var barn var man inte lika medveten eller hur man ska uttrycka det, utan man tog vara på dagarna mer och levde mer i nuet liksom.

Så ett tips till alla er som tycker att livet springer iväg för fort för er!

Lev mer i nuet, Carpe Diem, Catch The Day, Fånga Dagen!
Utnyttja dagarna mer, längta inte så mycket efter saker som ska hända utan njut av det som redan händer och träffa era nära & kära ofta och tänkt inte så mycket helt enkelt!! Det ska jag börja med och hoppas att alla andra gör detsamma ♥

Massa pussar och kramar
Lilla Mickan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback