Lördag :D

Hello :D

Sitter nu hemma hos min syster.
Har spelat lite tvspel och väntar på mat och på M E L O D I F E S T I V A L E N ! woohoo.. nae, men typ.

Igår kväll var jag och spelade bowling med medhi, kim, tommy och robin.
Det var kul till en början sen blev dom så fulla så jag tröttnade rätt fett på dom!

Jag körde ju, så var nykter.. men jag undrar, är jag också sån när jag dricker?
Ajja, dom själva tyckte dom var roliga iaf! :)

Sedan åkte vi hem och sov bara..efter lite kebab i stan. Man kan visst lura till sig mat av fulla människor hihi !:)

Idag har varit mycket.
Först åkte jag och mehdi hem till min mamma och åt frukost och tvättade lite.
Sen åkte vi hem till Camilla och lämnade mattan, äntligen blev det av! :D
Sen käkade vi och sen tillbaka till mamma igen och hämtade det som var torrt.
Vi har haft en mysig dag tillsammans iaf :D <3

Men för en stundsedan körde jag Mehdi och dom till båten, dom fick för sig att dom skulle åka till Danmark över kvällen! Mitt råd var att lämna huvudet hemma haha :D

Ne, men nu ska jag kolla lite Bolibompa och sen blir det nog käk.
Får hålla mig vaken för ska hämta Pappa ikväll/inatt!

Pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback