Orion -2010

Hello

Nu vet jag inte om jag är efter men jag hitta nyss en sak
Satt och googlade på samuel haus och såg en film som kommer nu 2010.

Orion heter den.
Handlar om en kille som heter Tony, vars mamma är alkoholist och hans pappa kommer precis hem från en långt fängelsestraff. Han börjar hänga med en äldre kille, Lee, osv osv osv.

Men det som fick mig att fastna var vilka som ska medverka i filmen!!

Som Tony spelar Filip Berg, han som är den snälle killen i hip hip hora nivet?
Som en tjej han blir kär i spelar Fortesa Hoti, hon i Andra avenyn!
Samuel Haus (tsatsiki för er som inte vet), spelar någon kille som ska heta Mårten.


Isabella "Blondinbella" Löwengrip är också med.
Hon ska spela en tjej som heter Amanda.
Hur stor hennes roll är vet jag inte, men ändå!
Visste inte att hon hade skådistalanger :P

Jag ska i alla fall se denna filmen. Vet som sagt inte när den kommer ut.



Kommentarer
Postat av: Camillaaa

Åå va fin bloggen blev! Yeej! Jaa, mattan! Gud va skoj! Då ska jag hålla mej hemma! Puss

2010-02-11 @ 14:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback