Oväntat besök

Häromdagen, jag låg i sängen och läste, var nydushad och ville bra slappna av! klockan var ganska mycket, eller kanske 8 iaf.

Det ringer på dörren......
Späningen stiger, vem kommer denna tiden? Utan att har ringt och meddelat?

När jag öppnar står där en man!

Hej säger han.
Hej säger jag.

Jag kommer från RADIO & TV TJÄNST!

Jag började skratta och han börjar skratta och han tar fram det lilla pappret och börjar skriva!

Han frågar om jag är nyinflyttad, nej säger jag, har bott här sen innan sommaren (överdrev lite) jaja, men det räknas som nyinflyttad.  Jag kan inte hålla mig för skratt genom samtalet.

Han var väldigt trevlig måste jag säga, och han höll med mig när jag tappade hakan! 560:- / 3mån.  Aldeles för dyrt! Helt otroligt, jag som knappt kollar på tv liksom. Blir så arg.

Det var ett trevligt besök, sa jag till honom när han gick. Han tackade och gick iväg med ett gott skratt!

MEN NU KAN JAG STOLT SÄGA ATT JAG BETALAR TV-LICENS! HA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback