Rosa badrum

Jag har fått ett nej från mehdi angående ett rosa badrum.
Men bryr jag mig? NEJ <3
hihihi

Rosa badrumsmatta + handdukar ska inköpas månad: Mars!

Ett jättefint dushdraperi ska inköpas månad: Mars!

Jag älskar fjärilar och jag älskar rosa! :D Så detta kommer bli hur fint som helst.

Enda jag irriterar mig på är att jag har världens fulaste badrumsgolv. det är liksom vit rutigt med typ brun/röd/orange-färgat. Ush! Tanken är att jag ska fixa såna klickers från bauhouse och det gäller balkongen också men jag får liksom aldrig tummen ur...

Men månad: April!

 

PUSS OCH KRAM HELA DAN


Kommentarer
Postat av: C

Var finns det dusch draperiet?? Jag har ju Rosa i mitt badrum...Vill ha, vill ha,vill ha!

2010-02-05 @ 15:12:44
Postat av: Mickan

Svar;

Jasså vi ska ha samma, som allt annat... skor, jacka ;)



H&M såklart! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback