Så det kan gå..

Hellooo :D

åååh vet ni vad!
Idag efter jobbet ska jag köpa nya fiskar!
Jag hade ju 2 st ett tag tills dom blev 3 men inte lång tid efter det dog en av dom :( RIP

Jag gav då bort dom resterande 2 och den ena är iaf lycklig! :) ♥

Men nu känner jag att jag är redo att skaffa nya. 2st vill jag ha, jag vet precis vad den ena ska heta, den andra också dock men tror nog att jag ska låta Mehdi få bestämma.
Det är mycket han får säga till om så att det kan han faktiskt vara värd ♥

Jag längtar iaf sååå mycket efter att få åka och köpa dom, jag har ju akvarium och pump osv kvar hemma så det är bara sand som behövs köpas till, och en växt då. (typiskt man skulle glömma fiskarna änna hahhaha )
död humor.

Bjuder på en dagens bild som fick mig att skratta högt iaf ! HAHAHAHAHAHA
Så kan det gå om man har bråttom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback