Telefonlös

God morgon!
Är telefonlös så om ni ringer får ni prata med min personloga assistent för dagen, (carro) hehe

igår var en mysig dag!
Städade och fixade, bakade sockerkaka, hade Mamma, Bengt & Syrran på besök, fika och tv-spel!
Lagade sedan lite mat och sen var det Wallander innan sängen lockade allt för mycket...(hur blev kl. helt plötsligt så mycket?)

Sen var det ett himla meck att komma till jobbet.
Det var överflöd med folk där bussarna går och det stod att bussen skulle komma om 20 min. så jag gick ner till spårvagnen där det också var massa folk men så ser jag efter typ 4min en buss... fan.. 1min senare kommer en till. H E L V E T E och där står jag och fryser och ingen spårvagn kommer..men efter 10-15mn kommer den och då har jag nog defenitivt missat min buss från backaplan.. men nej. :) 402 hade aldrig kommit, 142 visste man inget och efter 3min kom 42an :D fick gå en liten bit extra men vafan! :) sicken tur i oturen ♥


Var på jobbet 08:05! Det kunde varit värre, 2st av oss har inte dykt upp än och 1 stannar hemma..

 

Nu blir det kaffe och hoppas att vi får våra nya fliströjor idag.. det är väldigt kallt här ;( bluä

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback