Tisdag 16 februari 2010

Godmorgon! 

Sitter återigen på jobbet! :D
Skönt!

Helgen i helhet har varit kanon!

Efter att Melodifestivalen sög men iochmed att jag hejjade på erik saade (hur man nu uttalar hans efternamn) så var jag ganska nöjd ändå.
men jag fattar inte det där med vattnet?
Hade han med sig dubbel uppsättning av kläderna? Eller planerade han att gå runt pisseblöt och bli förskyld?



Ajja!

Gick hem till Linda efteråt, satt och pratade i hennes kök i en timme dryg sedan skulle vi gå hem till erika som hade lite besök hemma men precis då ringde pappa och jag hann inte mer än kika in i erikas nya lägenhet innan jag var tvungen att gå.

men det var riktigt mysigt och roligt att träffa dom båda! var evigehetersen!!

Sedan hämtade jag pappa och hans kompisar i flatås, körde hem dom vart dom nu bor och sen hämtade jag Mehdi o dom när dom kom med danmarksbåten så åkte jag och Mehdi hem och sov.

Just det, Mehdi stojjade ju i köket i söndags sist jag var här inne och skrev, och jag fick en riktig dunderfrumost med allt du kan tänka dig!!! Så fick jag tre stora röda rosor, choklad, en flaska vin och en liten nalle som satt på flaskan! :) Jag blev verkligen jätte jätte jätte glad!

Sedan var vi och bowlade mot kvällen, och JAG VANN med 2poäng!

Och jag kunde verkligen inte haft en mer perfekt alla hjärtans dag med min favoritkille! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback