Torsdags-planer!

Hello

Hade egentligen tänkt att skita i solningen idag och solat imorgon istället, men tänkte att om jag solar imorgon är jag kanske röd o sådär över helgen och solar jag idag har det hunnit lägga sig tills imorgon och kommer var fin och brun till helgen :D:D Precis vad jag vill!

Men kände att jag inte orkar stressa eller något, så jag mutade min baby att komma och hämta mig så vi kan sola tillsammans ♥

Sen kommer ju Vivi & Carro hem till mig så ska vi göra våfflor. Vivi skulle träna innan så att jag hinner både sola och dusha innan hon kommer! :) Gött!!

Men det enda jag tänker på är min bok! MIN KÄRA BOK..  längtar hela dagarna tills jag får komma hem och fortsätta läsa, men vad ska jag göra när den är slut? Hoppas verkligen det är ett bra slut för annars får jag panik! Allvarligt.

Jaja, nog om detta!
Snart köps det kamera! Ska ta så mycket bilder och dokumentera så mycket jag bara kan!
Ska även skaffa mig en sån där "jojo-liknande" sak, en sån som man har liftkortet i när man åker skidor?
Ena delen fast i väskan och i snöret ska kameran sitta, då kan jag ta hur mycket kort som helst, vara slarvig och allt, men ALDRIG slarva bort den! Wohoo!

Livet är Underbart! och glöm inte av att njuta varje dag och ta vara på det du har istället för att tråna efter det du inte har!

Massa pussar och oändliga kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback