Säger du tillräckligt ofta till dina nära & kära hur mycket du älskar dom?

Det viktigaste i ditt liv är din familj & dina vänner ♥

Säger du tillräckligt ofta hur myckt du älskar dom?

Innan hade jag jätte svårt för att visa känslor, spelade ingen roll om det var ledsna, glada, kärleksfulla eller arga. Men med åren har man lärt sig och vågat släppa in fler folk och även vågat öppna sig mer. Det svåraste var att säga förlåt, men det beror nog på att man ofta kände sig tvingad att säga förlåt för att slippa tjat. Även fast man visste att man inte man inte hade gjort något fel och det kanske var en själv som blivit sårad? Sådana saker sätter sina spår och att inte våga säga förlåt är nog pga risken att inte mena det.
Det är nog det värsta som finns, att man själv eller någon annan säger förlåt fast man inte menar det.


Ärlighet vara längst, och jag har det mycket lättare att visa känslor nu, nästan för mycket :) höhö med huvudsaken är att jag menar det jag säger och gör, och det är precis det jag gör!! ♥

Något som också är viktigt är att visa uppsakattning för rätt saker och till rätt människor! Av egen erfarenhet så vet man hur det är att ställa upp för någon och försöka göra sitt bästa men att samtidigt känna att man inte riktigt når fram. Det är frustrerande och blir väldigt jobbigt i längden, att bli tagen för givet.

Så tänk på det, visa ALLTID uppskattning, även för de små sakerna! (som en mysig bakgrundsbild hihi♥)


♥ Alla mina nära och kära, jag älskar er och ni betyder allt och så otroligt mycket mer ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback