Wonderbart

Det är så fint hemma nu!! :) Trivs bättre än någonsin.

Jag och mehdi var ju på IKEA och köpte ny matta, vardagsrumsbord,nattduksbord till sovrummet och 2 hyllor, en till vardagsrummet och en till köket :) ¨

Så var ju pappa här igår och hjälpte till att sätta upp hyllorna och kopplade in min fina taklampa, den jag fick i julklapp :) Tack pappa!

Det enda jag ska göra nu är att  rensa i garderoberna.
Slänga bort kläder (skänka eller ge till mina mostrar) så att det jag använder får plats och slipper ha massa framme. Men jag orkar inte riktigt. ush.

Annars händer inte så mycket.. Danmark nästa Fredag (den 26e) Kommer bli så sjukt roligt :D wiiihooo


Kommentarer
Postat av: Camillaa

Mmm... Ikea... kan tänka mej att de blivit jättefint hemma hos er nu, som ett riktigt hem. Måste kännas så underbart... jag är så avensjuk på alla just nu... gråter ibland ju... Ta hand om er!

2010-02-18 @ 13:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback