100108- Fredag:)

Veckan har gått fasligt fort och varit väldigt bra faktiskt ;)
Igår efter jobbet åkte jag direkt hem till mamma.
Hämtade tvätt, åt middag, drack kaffe och spelade Fia ( blev totalt utklassad )!

Sedan åkte jag hem och spelade yatzy, ludo & bitch. Är helt beroende. Spelar på blip.se och jag är hur grymm som helst. rankingen är skyyyhög.. NAAAT :D haha men det är roligt. Och nu har jag varvat bitch 2 ggr.
Har tillochmed en film på det hahahah ska lägga upp den när jag kommer hem. kanske ;)

Ikväll då?
öööh, vet inte. fan.
Har typ inga pengar och är inte jätte sugen heller på att göra något ansträngande men vill inte bara vara hemma heller. Vilka problem va?

Jaja, får la se vad som händer!

puss puss och massa gossiga kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback