Godmorgon <3

Hej kära vänner :D

Jag kan väl inte säga så mycket annat än att jag har världens bästa vänner och världens underbaraste pojkvän!
Finns inget annat som gör mig så glad! okej, min familj såklart :D

Det händer inte så mycket just nu.
Jobbar halvtid (8-12) och efter det hjälper jag till lite på skoj i en klädaffär, spelar tvspel med mina vänner eller myser med min boytoy.

Idag är det Fredag och imon är det fest :D
Blir champagne hemma hos elin och sedan en hejdundrandes utgång.
Vet redan exakt vad jag ska ha på mig!! :D För en gångs skull.. Halv 7 på Lördag, inte halv 10, sa dom till mig igår! hihihi

Veckans tjänst: Mormor<3 Tvättade all min tvätt!!
Veckans Citat: "Ibland kollar jag på klockan, men jag fattar inte" (VA??) "äh, jag ska nog bli advokat"
HAHA, nämner inga namn... ;P

Puss & kram allihopa, you know I love you


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det kanske vara lovisa som knäckt veckans citat?

2010-01-18 @ 14:07:22
Postat av: Camillaaaa

Jag träffade Mehdi i fredas, han sa att han älskade dej! :D Matthämtning på torsdag av Carro, mamma och Björn! PUSS!

2010-01-19 @ 01:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback