Härlig dag :D

Gokväll!

Lånade pappas bil efter jobbet, slutade 12.
Åkte hem och hämtade tvätten, lämnade den hos mormor, fikade, sen körde jag mormor och hennes syster till stan, sen åkte jag till arbetsförmedlingen! Skrev in mig för arbete på halvtid så att jag får ersättning resterande timmar, träffade natta, åkte tillbaka till jobbet för att lämna tillbaka bilen, åkte hem till therese, spelade fia och åt lite mat, så gick vi ut och gick i nästan en timme, upp till ramberget typ, eller keillers park.. kollade på andra avenyn huset och det var tänt överallt så jag försökte kika in o se om dom spelade in men såg dock ingen kamera,óch inga folk heller för den delen.. :( synd.

Sedan följde vi hem therese så fortsatte jag o nathalie en stund. gick hem till mig, min busshållplats men så var det massa minuter kvar så vi gick till nästa hållplats, och tillbaka haha :D var asså ute o gick i drygt 1.5 timmar. det är inte dåligt det.

Det är verkligen hur skönt som helst att gå! Det tar ett tag innan man kommer in i det plus att det är så satans kallt! Men när man gått ett tag och fått upp värmen är det rikitgt skönt. Det ska fortsättas med det!! men har nog gått bort maten jag ätit så e typ hungrig igen!! :( haha

Ska dusha nu och sen kolla på film på voddler :D beroende? haha klart.

En ny lång dag framför mig. Först jobb och sen tvätt hemma hos mormor.


PUSS OCH GODNATT!! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback