Lördag!

Helluu !

Är hemma nu igen.
Har varit i stan med Johanna och köpt lite presenter till jonas nyfödda tjej :D
Det finns sååå mycket söta saker! Asså man dör nästan litegrann när man ser det :D

Längtar lite tills man själv ska ha barn så man kan köpa massa saker till sig själv liksom :D
Aja, nu ska jag nog städa lite.. gjorde liksom inte det förut.
Eller jag kollade på det och låtsades att jag städade, i huvudet liksom haha !

Ska äta lite mer paj också, som är kvar från igår! Sjukt god är det så det blev både frukost och nu lunch! hihi
EDIT:
Det är en vanlig pajbotten( mjöl smör vatten )
Grädda den i ugnen en stund.
Blanda cremefresh, tomat, vitlök och ost i en bunke.
Stek köttfärs och lägg på pajbottnen och sedan över med "geggan".
In i ugnen och VOILA!! super god!

Tydligen hemligt ;)

Carros recept! Duktiga lilla carro.

Tack för middagen igår, frukosten idag och nu lunchen! hahahaha




BLIR DET FEST IKVÄLL ELLER????




Believe me when I tell you, I'll never do you no harm...


Kommentarer
Postat av: C

Du kan ju inte bara ge ut mitt recept sådäääär

2010-01-23 @ 15:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback