Monday morning!

Godmorgon  <3

Är utvilad idag till max och det känns skönt!
Men det är så jävla tråkigt att vara ensam hemma. Finns inget att göra mer än att kolla film
jag fick en invite till voddler igår utav min snälla syster <3 så jag kollade på 5 filmer igår. Sjukt!

Varav en film var en amatörigare version av Askungen:D Men den var riktigt bra och jag blev sådär lycklig i slutet! prinsen liksom sket i att hon såg ut som fan och sa att det är inte bara utseendet han föll för utan för hennes inre, hennes godhet! Och att Askungen liksom gifte bort de elaka styvsystrarna till "välbärgade män" ÄNDÅ! Heja Askungen!!

Som sagt så är jag utbvilad, somnade igår någongång mitt i Scream som jag halvkollade på måste jag säga. Även om jag sett den hur många gånger som helst så tyckte jag den var skitläskig, men det hjälpte faktiskt att tänka på scary movie i vissa scener hahaha :D Men det är iaf ännu hemskare när jag är ensam!! :(

Men jag vaknade imorse hur tidigt som helst. när klockan var 07:00 var jag helt färdig och satt bara i soffan och tittade ut i ingenting typ. Så tillsut reste jag mig och gick ut till bussen, alltså 07:10! När jag kom till backaplan gick jag in på pressbyrån och köpte mig 2 yoghurtar! Dom är alltid så glada och trevliga på den pressbyrån, vilket tid som helst på dygnet.. eller ja, alla utom 1! haha. Men kanske finns en anledning från förr... i dont know. eller så är hon bara olycklig hahaha

Men iaf, bussen kom inte. jag fick stå i över 20minuter och vänta i kylan. jag var helt förfrusen!! :( :(
ush ush ush

Min baby ringde igår! allting var bra! jag blev nästan lite orolig där ett tag.. men nu vet jag att allt är okej.. lite för okej kanske hahahha :D:D Svartsjuk flickvän coming through! NAAT.. bara skoja <3<3<3

puss och kram hela dan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback