Ny vecka igen!

Gomorra!

Ny vecka igen!
from 1februari börjar jag jobba heltid igen! Så nu ska jag verkligen njuta av att jobba halvtid 1vecka till!! :D
Ska bara slappa och inte göra många knop.

Men idag blir det iaf handla busskort, mat så det finns månaden ut förhoppninsgvis, städa, boka tvättid och sen är det slappis som gäller resten av veckan!

Helgen har varit bra.
Ganska lugnt ändå.

Lördagen spenderade jag i kylan, typ!
ne, men jag och mehdi åkte hem till kim, satt och drack, sen åkte vi till Majorna och träffade Carro och co. sen frös vi i stan, åt kebab och frös igen, sen tog vi en taxi till Partille, men jag var så förfrusen, lite småfull och sjukt trött så jag tog på mig en extra tröja och gick och la mig i Kims säng.
Somnade dirr och sov hela natten! lite in på dagen tom.

Igår åkte jag hem till syrran och fikade och grattade hennes kille som fyllde år, spelade Wii som han fått i present och sen åkte jag hem till pappa och åt middag! Mys.

När jag kom hem vid 9tiden kollade jag på film och sen somnade jag, såg alltså inte slutet. fan! som alltid..

Funderar på att ta pappas bil efter jobbet, handla mat och köpa busskort och sen komma tillbaka till jobbet vid 2 för att fika och vara med vid present givning till Jonas som har fått en liten flicka!! :)

Låter som en bra idé :D




PUSS & KRAAAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback