Sherlock Holmes

Godmorgon! :D

Jag är så glad!
igår när jag kom hem, låg det ett paket innanför dörrenm från Sf Bio!
Åh, tänkte jag, vad kan detta vara!!??

Öppnade! och herreminjesus, jag hade vunnit! jag vinner aldrig! Jag var inne på sf hemsida och tävlade om biljetter till filmen Sherlock Holmes, svarade på en fråga om vem som spelar hans kompis, och det var ju Jude Law, det visste jag. Så vann jag! Av alla som tävlade så vann just jag!

Vann alltså 2bio biljetter till filmen och inte nog med det, en sån där hatt/keps som han har på sig och ett litet anteckningsblock! På med kepsen och hoppade runt som en liten fjant!
Ska gå och se filmen med Mehdi, idag eller imorgon! Hade velat gå idag men det är ju andra avenyn kl. 21 så att antingen om vi går idag 15:30 för det kan man faktiskt om man vill, man måste inte gå på kvällen! hehe Annars blir det imorgon 18:30 :) Och anteckningsblocket har jag redan börjat använda ! ;) Gött!


Det är dock inte min typ av film, tror jag inte, så jag har inga förväntningar, men har hört att den ska vara bra! Jag har typ lust att ringa upp Sf och tacka! :) Kanske ska köpa en lott?

Puss och kram hela dan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Update! =)

2010-02-01 @ 11:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback