söndag

Hellu!!  :D

Inte ens efter en pizza blev jag piggare! :(
Var hemma hos Lovisa igår med elin och drack massa vin. Och jag menar verkligen massa :D haha
Var skit roligt att vi skrattade oss igenom hela kvällen och rätt som det va var klockan halv 3! Så jag & elin bestämde oss för att åka hem. Men kom det någon spårvagn?? NEEJ! vi stod ute och frös arslerna av oss så tillslut tog vi taxi! var hemma på bara några minuter som med vagnen/bussen hade tagit 30min-1 timma!

Somnade dirr.

Var uppe tidigt idag ändå för att tvätta, och har fortfarande lite kvar i torkrummet för det blir ju ALDRIG TORRT!!
Ush!

Ajja, ikvälll är det animation som spelar på diamond dogs kl 20 och vi funderar på att gå! Men jag får se hur pigg jag är.. det är ju en dag imorgon också. Jobb!!

puss puss heej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback