Tillåt mig små-le ;P

Förr-förra sommaren, när Mehdi fyllde år, köpte jag ett jättefint armband till honom i silver, och han har inte tagit av sig det sen dess. Förutom en gång, när han hade tappat det. Jag blev asarg och sa typ " bäst att du hittar det " haha. Iaf, hans kompis ringde typ 2 dagar senare och hade hittat det. Ingen skada skedd.

Men nu har han ju varit bortrest sen i Lördags och igår hittade jag armbandet hemma! haha. Kunde inte hålla mig från att skratta och se  det komiska i det hela. Antagligen har han inte vågat säga till att han har tappat det,igen.
Jag skrev ett SMS till han och skrev att jag hittat det, att han kan vara lugn.

Men jag undrar, när upptäckte han att det var borta?
Min lilla sötnöt <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Camillaaa

Hej BajsMickan! Kan vi hämta mattan på söndag?! :D Jag längtar efter den nu! Mhihih. Puss!

Postat av: Carro

Updatering din blip nörd

2010-01-15 @ 08:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback