Veckans citat!

Jag och Mehdi gick till coop och köpte baguette och massa pålägg, typ mildost med kantarellsmak, ost, skinka och mozarella.
När vi håller på och brer.....

Mehdi: Nu gör du din macka exakt likadant som jag gör!
Jag: jaha... varför det?
Mehdi: För att annars vet inte jag hur din macka smakar och du vet inte hur min macka smakar....
Jag: hahahaha eeh okej! :D

En minut senare...
Mehdi lägger på mozarella på sin, men jag ville inte ha det.

Jag: HAHA nu vet du inte hur min macka smakar! :P
Mehdi: Det gör inget..
Jag: Nehe.. (?)
Mehdi: jag vet att min macka är mycket godare! :D


Ni som känner Mehdi vet att detta är en exakt sån sak som han skulle säga! Fullkomligt seriöst också!
Sötnöt...


Kommentarer
Postat av: Camillaaa

Hahahaha, va söta ni e! Jag vill me hålla på å va dum i huvudet med någoooon!

A nu minns jag inte fredagen, men har inget å förlora på sanningen! Mhihi. Aa ne, ja blev as ledsen när mattan inte va här när ja kom hem... Jag hade storstädat! :D Jävla skit. Puss

2010-01-22 @ 13:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback