Yesterday

Godmorgon:D

Uppe med tuppen... på en Lördag :D Gött!
Igår firade vi Vivis födelsedag hemma hos mig!
Det var Jag, Vivi, Carro, Kikki, Dea, Becka, Emilia och lite Mehdi haha :D
Hade skit mysigt! Vi åt mat, drack lite öl, spelade buzz, sjung singstar och pratade massa :D

Precis som Vivi sa; Ville bara att alla skulle samlas :D Och jag känner att detta vill jag göra oftare!!

Men folk droppade av och vid 12 tiden åkte Vivi hem och jag & carro åkte till partille och träffade Mehdi och co. Han var så söt mot mig när vi kom, sa massa fina saker!! :D ååååh va jag tycker om honom!!! <3<3<3 
Men jag var så sjukt trött, eller jag blev trött för jag hade stans huvudverk. Jag var verkligen taggad att göra något men jag kände att jag pallade inte riktigt! Så tillsut begärde jag sjuts hem!

Och fyfan va skönt det var. Kom hem, kissade och gick och la mig. Somnade på 2 sek. typ!
Vaknade i tid, utan huvudverk och faktiskt ganska utvilad ändå! :D:D

Nu ska jag städa lite efter gårdagen och sen blir det stan med Johanna.
Erbjöd mig att hjälpa syrran o hennes kille städa ut hans gamla lägenhet.. om dom bjuder mig på middag! haha
Pengarna är slut. och 2 dagar kvar till lön! en lön som säger räkningar sen slut! :( ush.

Ajja, dags att städa ordning!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Camillaaaaaa

Men nej, stackars barn som föds till denna värd! Åå du e gullig ifall du lämar mattan!

2010-01-23 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback