17/3

Godmorgon ♥

ush vad jag hatar att må dåligt! det började igår morse (kanske för att jag somnade med fönstret öppet?) var lite småhängig och lite förskyld.. eller jag hade liksom ont i bihålorna, det typ stack och sved, Och efter mötet igår när jag kom hem mådde jag verkligen bajs! fy fan.. ingen sympati fick man heller från sina nära! ska komma ihåg det när ni är sjuka :@ hahah <3 skojja bara men jag ville att någon iaf kunde tycka åtminstonde lite synd om mig:(


Men värst var imorse! Ont i hela kroppen och (varning för känsliga läsare)snoret bara rinner och huvudverken dunkar som aldrig förr :'( fortfarande ingen sympati. Men jag får klara mig igenom detta! är på jobbet i alla fall men får se hur dagen blir om jag stannar hela eller om jag går hem senare, om jag inte är bättre. För detta är O L I D L I G T !  Att sitta och vara trevlig mot kunder hela dagarna när man egentligen bara vill kasta en toffla i
huvudet på dom är inte alls roligt ! 




jaja.



Dags att vara trevlig!
puss från en sjukling




Kommentarer
Postat av: Malin

Bara att stå ut.. har exakt samma sak! :( tänk pengar, pengar!



krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback