4e Mars 2010

Godmorgon i alla fall !

Igår var en mycket mysig dag!
Först blev jag hämtad på backaplan av syster, vi åkte direkt hem till mormor och morfar, planen var ju att jag syster och mormor skulle gå ut på promenad, men vi fastnade hemma istället, drack kaffe och satt och pratade till klockan var halv 8 då jag och syster åkte hem.

Sen Kom Mehdi och hans bror och hämtade mig så åkte vi till hans bror i Mölndal och kom mitt och pricka till andra avenyn. Ä N T L I G E N ! som jag/vi + mormor har väntat! Det är vi 3 som jag vet som följer det slaviskt. Carro också... 4. Men undra om hon såg det? Hon hade kanske inte koll på att det började igen igår? Såg du det Carolajne ?

Det har ju varit uppehåll i 2 veckor för jävla OS.


På lunchen idag blir det en promenad bort till Coop Forum. En snabbis/nyttig/billig lunch och handla viktiga saker på coop! :) haha tjejsaker..

Massa pussar och massa kramar




Kommentarer
Postat av: Carroooo

Haha klart jag såg de!!

2010-03-04 @ 12:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback