Fredag den 5e Mars 2010

oh shit !

Helt slut !

Det är verkligen värre än vad man tror att gå fram och tillbaka till coop, gå runt där inne bland alla stissiga lunchmänniskor som "passar på" att handla under lunchen.

Köpte även present till Camilla, som har fyllt år och vi ska hem till henne imorgon.
Vi har ju dock bestämt att inte handla presenter till varandra längre allihop men jag gick förbi en affär och såg en sak, (säger inte vad ifall hon läser innan jag hunnit ge bort den) men såg iaf den är "saken" och det bara ringde massa klockor och skrek Camilla över hela bäckebol så jag kunde inte hålla mig och köpte den. Inget stort så men en jätte fin sak som jag VET att hon kommer älska ! hihi

Det är ju roligare att köpa något för att man vill och för att man vet att personen som ska få den kommer tycka om den, än att man SKA köpa och får springa runt halva stan för att hitta något, och tillslut bara köpa något för att "köpa".

Ajja, nu är det dags för att börja jobba igen.
Hoppas bara Mehdi är frisk till ikväll så vi kan hitta på något.. annars, vad ska jag göra då?
Någon som har något förslag ?


massa pussar och oändligt med kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback