Friday

Nu när jag skulle skriva rubriken, upptäcke jag att frida är ett fint namn :)
Det heter dock min kusins syster.. ( Hans halv syster, dom har inte samma mamma som jag är släkt med.. )

Och som ni vet är ju min syster gravid. Har både Frida & Lydia nu som jag tycker är fina. Jag har mitt namn som mina barn ska heta men tänker inte säga det..

1) Ni kommer skratta.
2) Ni kommer sno det.


Idag har jag betalat resten av hyran på stugen lindvallen, Bokat och betalt tåget upp, ( ska åka till Mora så hämtar dom mig där.. dom åker ju upp imorgon. Så har jag kollat upp vad liftkort kostar och räknat ut ca hur mycket pengar jag kommer spendera under hela vistelsen.


Jag säger bara en sak, Å N G E S T !


Men nu ska jag inte tänka på det.
Ska glassa runt under helgen och inte spendera en krona. Ska grilla ( Mehdi får bjuda ) . Tackade nej till Laserdome och ska tvätta och städa imorgon.

Och nu ska jag fortsätta TJÄNA PENGAR, istället för att spendera dom ;)

Massa pussar och goa kramar

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback