Här ska du skriva en rubrik...

Hatar att komma på rubriker.. vet aldrig vad jag ska skriva där haha

Iaf, har precis kollat på Precious.. Den var riktigt bra den också.. Jag skulle ha bränt den utav Johanna men nu fixade jag den själv, och medans jag höll på att kolla på den ringde hon och sa att hon hade den på skiva till mig<3 Mycket snällt, men jag har den redan.. visste inte att hon hade fixat den.. :) Tack ändå!

Ska försöka glömma bort huvudverken och snörja in näsan i försvarets hudsalva och ta tag i städningen lite.. Blir bara ännu segare av att bara sitta här så något måste jag göra och sedan ska jag försöka få i mig lite mat.. man blir ju inte hungrig när man bara ligger hemma i soffan.. :/

Men ändå ska jag bara vila nu hela helgen så att jag är frisk, för jag pallar inte vara hemma en dag till.. det är tillochmed så att man saknar jobbet!


plus att mehdi ska komma hem med en överraskning till mig om jag städar :D hihi

puss sålänge


Såhär sjuk är jag :( Stackars mig....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback