Helgen slut och nu är de Måndag igen..

Helgen har varit bra!

Ska bjuda på lite bilder från mitt bakade bröd som jag bakade i Lördags!
Dumma mig bara som glömde dom framme, eller a, glömde är väl fel ord. Jag lät dom stå framme hela dagen så dom var helt stenhårda!! Frös dock in dom och hoppas att dom blir goda ändå och fungerar att ätas när man vill ha.

Efter frukosten gick jag och mehdi ut o mötte upp syran och hennes kille på middag på restaurang, var mycket trevligt och gott :) Sedan släppte dom oss i stan och vi tog ett snabbt varv, mehdi köpte en jätte fin T-shirt och 2 as coola kalsingar, som jag valde ut såklart!! neongula och ett par illblåa med handavtryck på rompen! :) as balla, (det fanns neonROSA men dom var slut!!! jävla skit :S:S hahah )

Och jag köpte nytt puder, mascara vibrate från isadora! :D (den är grymmmmm :D I promise) och en ny plånbok. den gamla var lite sleten om man säger så.. ( as mycket trasig och ful ;S )

Lördag kväll spenderades i Mölndal till en början och sen åkte jag mehdi abbe & sarah hem till oss och åt pizza och sedan invigde vi bowlingen nedanför. Den var faktiskt riktigt bra! Lite spännande om man jämför med andra!

Sedan var vi uppe med tuppen Söndag morgon och funderade hela dagen på att städa men tillslut orkade vi inte ändå. Vi tog vagnen (vår nya bästa vän) till Mölndal. Sedan skulle mehdi o abbe till orienthus men jag blev avsläppt på Ö&B :D ååh, kan gå där i timmar! hahaha

EN BRA HELG HELT ENKELT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback