Hur bra går inte detta då? :)

Jag är stolt över mig själv ;)

Istället för att sitta på min feta röv, gick jag och jenny till coop och tillbaka.
Det blev yoghurt till lunch och jag är faktiskt mätt !

Så blir det promenad efter jobbet och sen ska jag ju faktiskt på middag hos abbe & sarah och det är ofärskämt att inte äta så det ska jag göra, men en liten portion!




Okeej inte en jättefin bild haha, men där väger jag bra mkt mindre än vad jag gör nu och kolla mina ben? smala och fina :D mitt mål hihi och som ni kanske märker då så ska jag inte rasa i vikt och se ut som ett benrangel, men som jag såg ut här var jag mer än nöjd ! (ska ju färga håret brunt idag också hihi ) mickan back to the old days


RIP TRÖJAN SOM FÖRSVANN NÅGON GÅNG UNDER DENNA CAMPINGTRIPP I VARBERG


Kommentarer
Postat av: Carrooo

Fan va de försvann tröjor där då :o Hahaha

2010-03-04 @ 12:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback