kalaspuffar <3

Nu när jag är lite piggare känner jag mig något bättre men är fortfarande tät i näsan och pratar som en ringrostig gammal kärring :( Huvudverken har släppt och det kan bero på att jag nu får i mig lite mat.. eller mat och mat, vaniljyoghurt med kalaspuffar haha! :P

Dock gick yoghurten ut igår men den var oöppnad så det går bra att äta den idag iaf! Men jag är alltid skeptisk till sånt men det är det enda jag kan äta nu för har ingen matlust alls.... Men eftersom att jag har en så snäll pojkvän kommer han hem emellan jobbet och ger mig mat ! ;D hehe <3

Jag hoppas jag blir frisk snart för jag verkligen HATAR att vara hemma såhär, fiinns absolut inget att göra och orkar inte göra något heller.. bara sitter här eller ligger i soffan o tittar på TV:( fyy fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback