LITTLE HELP FROM MY FRIENDS...

God morgon ♥

Jag är hemma idag också, är lite piggare faktiskt än vad jag var igår, men är fortfarande superförskyld och hostar och huvudverken kommer och går men är inte lika intensiv..så jobbigt.. ska vara hemma och vila hela helgen så att jag är frisk till på Måndag.. enda jag ska göra är att jag ska på restaurang imorgon eftermiddag för min mormor fyllde år igår. Men mat måste jag ju ha och restaurang kan man inte säga nej till!

Men nu när jag är hemma hade jag tänkt att jag skulle grejja lite med min design, en ny header är på G men har lite beslutsångest angående vilken bild jag ska ha.

Jag har märkt att jag inte riktigt gör mig på bild som brunett så det får bli en blond bild men det spelar ju egentligen ingen roll eftersom att det fortfarande är jag :)

Men vilken ska jag välja??????
Hjälp mig!

   
            1                                  2                            3 

Tänk minus bakgrunden.. ska ju göra en egen.. think outside the picture liksom! :D haha

Eller ska jag samla energi och ta en ny bild som brunett ?

PUSS OCH KRAM HEJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback